دوره آموزشی فن بیان و مجری‌گری ویژه مداحان برگزار می‌شود 
کد خبر: 4151767
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴

دوره آموزشی فن بیان و مجری‌گری ویژه مداحان برگزار می‌شود 

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه عاشورا با اشاره به برگزاری دوره آموزشی فن بیان و مجری‌گری ویژه مداحان، گفت: این دوره آموزشی توسط مؤسسه فرهنگی مذهبی طهورا تبریز با همکاری سازمان بسیج مداحان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود. 

دوره آموزشی فن بیان، سپاه عاشورا

امیرحسن کبیرخو، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه عاشورا، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی فن بیان و مجری‌گری ویژه مداحان، گفت: این دوره آموزشی توسط مؤسسه فرهنگی مذهبی طهورا تبریز با همکاری سازمان بسیج مداحان استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات این دوره آموزشی، اظهار کرد: دوره آموزشی فن بیان و مجری‌گری «ویژه مداحان» با تدریس اکبر شوقی، مجری شبکه سهند و مدرس دانشگاه برگزار می‌شود.

کبیرخو، با اشاره به محورهای این دوره‌ آموزشی، تصریح کرد: در این کارگاه مطالبی پیرامون اصول فن بیان با رویکرد مداحی، زبان غیرکلام، ایجاد و تقویت ارتباط با مخاطب و پیام‌های اثربخش ارائه خواهد شد. 

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه عاشورا با تأکید بر اینکه ظرفیت این دوره‌ آموزشی محدود بوده و اوایل مردادماه روزهای دوشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ برگزار می‌شود، ادامه داد: مهلت ثبت‌نام تا 20 تیرماه بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با تخفیف ویژه و با امکان پرداخت شهریه به‌صورت اقساطی در این دوره ثبت کنند. 

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت نام کلمه فن بیان را به شماره ۰۹۲۲۲۶۶۴۸۴۲ پیامک کنند. 

انتهای پیام
captcha